Fick ett lyckorus igår...

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Mat/recept  |  Daterat - 2011-07-06 » 17:07:35

- Detta, mina damer och (kanske inte så många) herrar, är den godaste mackan EVERRR! Igår var den första gången sen operationen som jag faktiskt tyckte att någonting smakade GOTT! I fyra månader har jag äcklats av typ allt, men nu! Nu, nu, nuuuu har jag återfunnit min själsfrände för sommaren!

Det är en Fazer Kalaskaka med lätta, 3 skivor rökt kalkon och två stooora blad isbergssallad!

Brödvalet är väl kanske inte det bästa, men med tanke på att jag inte kunnat äta mjukbröd innan så känner jag mig riktigt nöjd faktiskt!

Jag har bestämt mig för att pusha på mig själv lite ner när det gäller maten. Att även fast jag blir äcklad av något så ska jag fan i mig äta det tills det blir gott (med en del undantag, haha)!

Provade till och med på att baka en kesokaka igår! Den blev förjävlig (tror jag läste fel i receptet eller något), men jag ska testa baka den någon dag snart igen!

Hur som haver... Testa äta den här mackan! Den är så god och sätter sig inte alls tungt i magen (tack vare all sallad), så länge man inte vräker i sig den!
Postat av: Marie
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/ 2011-07-08 / 12:17:12

SV; den franska potatissalladen var supergod! jag hade under den tiden stort sug på kapris så den satt perfekt! :) Tycker att det är väldigt gott med vinegrätt istället för dessa tjocka geggor som är i många potatissallader. Gör salladen, jag rekomenderar den! :)


Postat av: Marie
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/ 2011-07-08 / 12:23:55

SV; Tack för den fina kommentaren förresten! :) Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!