Min fredag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Bilder  |  Daterat - 2011-07-09 » 17:30:05
Drog till havet på förmiddagen med Nina och Viktor! Varmt och skönt i vattnet var det den här gången. Vi kastade vattenstudsboll (vilket jag märkte att jag inte är så jäkla bra på, eftersom jag blivit så muskelsvag sen operationen), skrattade tills vi grät och nästintill drunknade, spelade kort, åt glass (en Twister för min del), solade, pratade, läste och lyssnade på musik. Bara njöt, helt enkelt! Vad annars ska man göra på stranden? Jag och Nina körde lite vattengympa också ;)



- Det här "lilla" (2-3cm) krypet hade hittat en larv som den desperat försökte flyga iväg med. Den fladdrade med vingarna i ren panik, men tog sig ingenstans! Det slutade med att stackarn fick släpa larven hela vägen upp för en stor, brant kulle alldeles själv. Den må ha varit äcklig, men jag kan inte rå för att jag tyckte synd om den!



Väl hemkommen hoppade jag in i duschen och drog iväg till Noomie för förfest. Jag drack en halv 33cl cider och kände att jag hellre ville vara nykter, så vattnet blev min vän återigen! Efter förfesten drog vi ut på Droskan och firade Nils, Näs och Frida som alla fyller/har fyllt år nu i dagarna. Träffade massor med folk, fick massor av pussar och fina komplimanger av mina vänner!


- Fredagens Jag! Mönstrade strumpbyxor, avklippta jeans, egenmodifierad top.

Kring 01.00 när gänget ville dra till Max och käka så tackade jag för mig, tog första bästa buss hem och det var nog tur det! Var så öm i kroppen från badet och mina höfter/ljumskar strular med mig, så jag kan knappt gå utan smärta... La mig på soffan i ren utmattning och slocknade nästan direkt. Två timmar senare förflyttade jag mig till sängen.

Så det var min fredag! Har haft väldigt roligt, men väldigt ont på samma gång. Idag är jag helt knäckt, haha.
Postat av: Johanna
URL: http://healthaboveall.blogg.se/ 2011-07-14 / 07:49:19

Va fin du är :-)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!