Ögoninflammation (?)

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2011-07-21 » 19:26:39
Hej fina!

Jag svänger förbi här och berättar att jag troligtvis inte kommer skriva i bloggen på några dagar. Jag har problem med mitt ena öga (ögoninflammation?) sen förra veckan och är så fruktansvärt ljuskänslig att jag knappt kan öppna ögonen emellanåt. Det känns lite som att någon tryckt in ett gruskorn bakom ögat. Tårarna forsar okontrollerat och att titta på tv/sitta vid datorn/knappra på mobilen/läsa osv gör jag inte så gärna just nu. Ligger mest bara och blundar.



Ska ringa vårdcentralen imorgon och se om jag kan få någon tid med en läkare, så får dom fastställa vad det är för något.

Trevlig helg på er! Ät gott, må bra och lev mycket!
Postat av: Marie
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/ 2011-07-25 / 13:41:29

SV; Det känns bra att vara tillbaka men tycker mina ord bara är dravel just nu med allt som har hänt i Oslo & Utöya. Just nu känns inflammationen som en fis i rymden i jämförelse med detta, men tack för omtanken! Nog ska det bli bra någon gång :)Och krya på dig själv, ögoninflammation är inte roligt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!