Fredag och första shoppingen!

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Bilder  |  Daterat - 2011-06-04 » 17:02:41
Igår var det 25% rea på KappAhl och såg det som ett fint tillfälle att dra till stan och testa lite kläder! Eftersom vädret var idyll så kände jag för att klä mig lite somrigt.



- Såhär såg jag ut när jag traskade iväg mot bussen igår. Detta + de svartvita skorna i bakgrunden, haha.



Nyss klickade jag omkring i en kompis fotoalbum på facebook och hittade en bild som togs förra sommaren, med samma gula top. Det är visserligen en bild som jag önskar aldrig hade tagits (än värre att den ligger ute på nätet!), men jag biter mig i kinden och lägger upp den här så ni också får se skillnaden.

- Usch och fy... Jag minns att jag kände mig sjukt osäker i mig själv när jag hade den där på mig. Jag satt alltid och försökte fixa till den... Dra ner ärmarna längre, dra ut toppen från magen så fettvalkarna inte syntes så mycket, kröp ihop och försökte ta så lite plats som möjligt. Det var ju så jäkla varmt och den toppen var nästan det enda "somriga" jag hade då. Men nu har det vänt! Nu sitter den bra och jag känner mig faktiskt rätt snygg i den emellanåt! IN YOUR FACE, sommar! Här kommer jag!
Postat av: Josefina
URL: http://marskulla.bloggplatsen.se 2011-06-06 / 09:21:21

Minus 30 kilo ! Vad du har kämpat, duktiga du !

Det ser ju ut som en helt annan tröja nu... sitter perfekt på dig !

Kram


Postat av: Marion - Nedatvikt.blogg.se
URL: http://nedatvikt.blogg.se/ 2011-06-10 / 17:50:35

JÄÄÄÄÄVLAR TJEJEN!!! Va liten du har blitt sen sist jag kolla in!! Herreguuuud :D Bra jobbat!!!!


Postat av: Tina
2011-07-07 / 21:44:59

Herregud vilken skillnad! Du är så fin Sandra! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!