Lördagens middag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Mat/recept  |  Daterat - 2011-06-04 » 20:46:06

- Lax, körsbärstomater, färska champinjoner, klyftpotatis, morötter, purjolök, gräslök, dill, citronsalt, vitpeppar, grädde och smör.

Det var första gången på 30 år som föräldrarna testat på att göra detta och för mig var det olyckligtvis ingen höjdare. Fisken blev överkokt och därmed väldigt torr, medan potatisen och morötterna var underkokta. Dom var lite osäkra på hur länge knyttet skulle ligga på grillen, så det blev lite ojämt. Och eftersom jag är op:ad så är det svårt för mig att äta tomater och purjo (det är lite trögt att tugga sönder), och svampen vet jag om sedan tidigare att den inte är så lätt att äta heller. Men fisk i foliepaket går ju att variera i det oändliga och övning ger färdighet, så jag ser fram emot nästa folieförsök! Ett plus i kanten för insatsen, iallafall! Måste prova mig på detta själv hemma också!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!