Solen skänker värme

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Min vardag  |  Daterat - 2011-06-08 » 22:02:01
Åh, vilka underbara dagar vi haft nu! Och ryktet säger att det fortsätter lika fint och soligt resten av veckan också (möjligtvis bara lite svalare)! Åtminstone här uppe i Norrland. It's fine by me! Jag klagar verkligen inte!

Har glassat ute i solen hos mina föräldrar hela dagen idag, med shorts och linne, tre katter, en storebror, kortlek, yatzyspel och flera iskalla glas vatten! Det har varit en sån dag som man verkligen inte borde vistas utomhus utan solskydd. Min hud är väldigt känslig mot sol och jag blir jättelätt röd och fräknig, men aldrig brun (till mitt förtret).. Det spelar ingen roll hur många timmar jag legat och stekt under sommarsolen... Jag ändå en blekfis när hösten kommer, haha.







Gårdagen spenderades i centrum i goda vänners lag! Vi satt i parken och spelade kort, gick till båtbryggan och doppade fötterna, köpte kaffe latte och en salladslunch/middag... Det dansades till och med i ösregnet som drog in över staden senare på eftermiddagen. Det blev mycket kramar, sång, skratt och gemenskap. En riktigt härlig dag, helt enkelt!

Här är ett litet försmak på toppen och linnet jag köpte förra veckan + ett underbart halsband jag köpte igår!


- Love, love, love! Här satt jag ensam i parken och inväntade vännernas sällskap!





Imorgon är det vägdag, men jag tror jag skippar det den här veckan (eller så väger jag mig till helgen istället)! Är fortfarande hos mina päron och njuter av att slippa laga mat, haha. Dessutom börjar tivolit i stan imorgon och vem orkar fokusera på kilon, då man istället kan vara ute och bli yr i bollen? ;)

Men hur har NI det, där ute i cyberrymden? Mår ni lika bra av sommarens ankomst som jag gör?! Det hoppas jag verkligen! Njut, njut, njut!
Kram på er goda!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!