Frestelsernas frestelse

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Mig - kring vikt & OP  |  Daterat - 2011-03-12 » 18:16:31
Potatisgratäng, kött, vitlöksbröd, coca cola... En av de godaste maträtter jag vet. Jag är hemma hos mina föräldrar och dom ska äta gomiddag ikväll tillsammans med min bror, medan jag kikar på och sörplar saftsoppa.

Och igår fick jag sällskap av Linn och CJ som beställde hem kebabpizza. Men jag måste vänja mig, helt enkelt. Dock tryter mitt tålamod lite.

Fem veckor kvar till normalkost. Det är ju ingenting. Typ.
Postat av: Josefina
2011-03-12 / 23:37:08

Kämpa på älskling =) Du är så jäklla duktig!! STOLT <3 <3 <3 <3 =*


Postat av: Annika
URL: http://ankanplankan.bloggplatsen.se 2011-03-13 / 23:12:16

Ja, jag skulle ljuga om jag sa att det är inte lätt i början. Men jag försökte tänka att: det är bara mat och den kommer att finnas kvar när jag är klar med mina soppor....och du, det finns väl en anledning till varför du opades :-) Kämpa på, jag finns här om du vill bolla med mig, här eller per mail.

//Styrkekram Annika


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!