Lite operationsbilder och sånt!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Bilder  |  Daterat - 2011-03-22 » 18:55:34

(Rummet som jag övernattade i på Ersta Konferens och Hotell. Tre TV-kanaler, X antal religiösa skrifter och en liten, men mjuk, säng.)


(Jag såg så kaosartat död ut på bilderna jag tog på mitt ansikte när jag låg på uppvaket, så ni får bara en bild på min hand, där både dropp och morfin fick landa. Var lite skakis efter op:en och orkade inte ta så många bilder, tyvärr.)


(Det blev 5 titthål + ett drän (?) just bredvid naveln. Det svarta runt plåsterna är ludd från min tröja. Dom har inte ritat, hehe.)


(En rätt ointressant bild men... Fick ett blåmärke då droppen stacks in under huden istället för i venen. Det blev en liten vätskesamling.)


(När jag kommit hem så märkte jag efter ett par dagar att det kommit nån gul vätska ur ett av operationssåren, Var också lite rödflammig runt såret.)


(På några timmar hade min mage svullnat upp. Var öm och varm på magen, så ringde vårdcentralen och fick tid samma dag. Det visade sig vara en lite större vätskesamling... Och den där vätskan försökte ta sig ut ur op:såren. Några dagar senare hade svullnaden och rodnaden lagt sig, och allt såg fint ut igen! Blev lite orolig där en stund, haha.)
Postat av: Fia
URL: http://busigafia.blogg.se/ 2011-03-24 / 13:42:12

Intressant blogg :) Kul o läsa om din resa.

Vi började nästan på samma vikt ;) Jag opererades i februari :)

Kram på dig


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!